تولید محتوا
نوشته شده توسط : رضا

تولید محتوا یعنی چی؟

شما به عنوان صاحب یک وب سایت نیاز دارید مخاطب خود را به خوبی بشناسید و به خوبی بدانید قصد کاربران از جستجوی یک عبارت چه می باشد و با توجه به آن محتوایی ایجاد کنید که پاسخگوی این نیاز ها باشد. در تولید محتوا چنانچه محتوای متنی ایجاد می کنید تلاش کنید کلمات مشابه را در محتوای خود به کار ببرید. شما هنگام تولید محتوا باید بدانید کاربر پس از جستجو این عبارات چه چیزهای دیگری در ذهن دارد و سعی کنید پاسخ آن ها را در متن خود بگنجانید. در صورتی که محتوای شما کاربردی و جذاب باشد، موجب می شود به راحتی با دیگران اشتراک گذاری شود در نتیجه زمانی که به تولید محتوا می پردازید محتوای ارزشمند تولید کنید و تیک اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را در مقالات خود جای دهید.

تکنیک های تولید محتوا

تولید محتوا شاید به ظاهر ساده و آسان به نظر بیاید اما واقعیت اینطور نیست، تولید محتوا مناسب برای کسب و کار، زمانبر است و نیازمند داشتن مهارت و تجربه می باشد. ایجاد متنی رسا، قابل درک و آموزنده می تواند تاثیر عمیقی بر روی مخاطبان خود بگذارد.

چنانچه بخواهید در تولید محتوا موفق باشید و تاثیر گذاری زیادی روی مخاطبانتان داشته باشید باید تکنیک های زیر را در نظر بگیرید.

استفاده از کلمات کلیدی

یکی از عوامل بسیار مهم در تولید محتوا مخصوصا برای معرفی برند و محصولات نحوه استفاده از کلمات کلیدی می باشد تا مشتریان هدف شما را از تولید محتوا به صورت خودکار به شرکتتان مرتبط کند.

به کار بردن کلمات کلیدی دشوار، غیر معمول و نامانوس موجب ایجاد ابهام و سردرگمی برای مشتریان و مخاطبان می شود.

بیان اصل مطلب

این روز ها مردم نه تنها زمان کافی ندارند بلکه تمایلی هم برای وقت گذاشتن و خواندن مطالب طولانی را ندارند.  هنگامی که به تولید محتوا می پردازید در متن خود روی پیام های مهم و اصلی تمرکز کنید و به سرعت به آن چه اهمیت دارد برسید زیرا در غیر این صورت مخاطبان به راحتی از مطالب شما می گذرند و وب سایت شما را ترک می کنند.

بیان مختصر و واضح

استفاده از کلمات ساده در تولید محتوا بسیار با اهمیت است، این روز ها قانونی مبتنی بر نوشتن وجود دارد که مستلزم سازمان های اتحادیه ای بوده و به صورت واضح و روشنی با همه ی اقشار جامعه ارتباط برقرار می کنند. شما هم باید در تولید محتوا کسب و کارتان به این اصول پایبند باشید اگرکه مخاطب شما برای فهمیدن و درک شما بخواهد تلاش زیاد کند، محتوای شما هیچ فایده و ارزشی ندارد. شما در هنگام تولید محتوا باید در نظر داشته باشید محتوایی که می نویسید برای افرادی است که در این زمینه هیچ آگاهی و تجربه ای ندارند.

ذکر نقطه نظرات با جزئیات کامل

محتوای تولید شده نباید مبهم و گیج کننده باشد. شما باید به این فکر کنید که مردم نمی خواهند فقط بدانند یک محصول چه تغییری در زندگیشان ایجاد می کند بلکه چگونگی استفاده از آن را نیز باید بدانند.

تولید محتوا امری بسیار پیچیده و کلیدی می باشد که در جذب مخاطب و مشتری تاثیر بسیاری دارد.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: